Gratis Merksessie
Sterke merken weten waar ze voor staan en waarvoor ze het doen. De merkidentiteit omvat alle drijfveren die bepalen wie je merk is, waar je naartoe wilt en wat je bekent voor anderen. Zodat je daar vervolgens in alles wat je doet, doelgericht aan kunt bouwen. Met de centrale vraag is: Waar staan we voor en wat willen we bereiken?
Vraag de gratis merksessie aan om aan de slag te gaan met de vraag.
Staat jouw organisatie voor de volgende uitdaging(en)?
- Wij vinden het moeilijk de essentie of het DNA van ons merk uit te dragen.
- Wij kunnen ons bedrijf en ons product of diensten niet in enkele woorden uitleggen.
- Het lukt niet om vast te leggen waar we als organisatie naartoe willen.
- We willen de koers van ons bedrijf vertalen naar een inspirerend en begrijpelijke identiteit.
Maar waar begin je? Daar gaan wij jou bij helpen. Tijdens de gratis merksessie ontvang je niet alleen richtlijnen, maar ook een gericht actieplan om jouw organisatie onderscheidend te maken. Want wat checken we voor jou in de gratis merksessie?
- Of jouw uitstraling past bij het merk
- Of jullie uitdagingen op te lossen zijn met de huidige strategie
- Jullie moonshot met het bedrijf: waar wil je naar toe?
Hoe ziet de gratis merksessie er uit?
Voorbereiding: Wij onderzoeken online of wij jullie merk begrijpen. Wat roept het bij ons op? Snappen wij waar jullie voor staan? Zien wij onderscheidende factoren?
Kennismaking: Voor de sessie zijn wij eerst benieuwd naar wie jullie als persoon zijn.
Merksessie: Tijdens de kennismaking gaan we over in de sessie zonder dat jullie het merken. We vragen alles wat we willen weten over jullie merk.
Audit: We leggen de bevindingen uit het onderzoek en de sessie naast elkaar in een duidelijk format
Actieplan: De organisatie ontvangt een duidelijk actieplan: welke stappen moeten er gezet worden om jullie merk te vernieuwen?
Hoe werkt INC met jou samen?
De kern van een merk is vaak al aanwezig in de cultuur en waarden van een bedrijf. Maar het is best lastig om deze aspecten, die voor jullie wellicht vanzelfsprekend zijn, duidelijk te maken, te communiceren en samen te vatten. Onze strategen en ontwerpers gaan samen met jullie op zoek naar de essentie van het merk. We brengen het helder in beeld, onderzoeken de relevantie ervan en bundelen alles tot een merkidentiteit waar jullie trots op kunnen zijn.