Een herpositionering van een internationaal print bedrijf
Vragen van klanten worden steeds specifieker en complexer. Een ontwikkeling waarin CRE8, een internationale drukkerij, zich in de afgelopen jaren heeft gespecialiseerd. Maar hoe draag je dit op een professionele en consistente manier uit?
Techniek verandert snel en digitalisering is onderdeel van de printmarkt. Hierdoor is steeds meer mogelijk en nemen specifiekere en complexere vragen van klanten toe. CRE8, een internationaal georiënteerd printbedrijf, onderscheid zich door de unieke samenwerkingen en diversiteit aan bijzondere projecten. De uitdaging is om dit op een professionele manier uit te dragen en naar de tijd van nu te brengen.
CRE8 onderscheidt zich niet door het hebben van de laatste techniek, maar door de toepassing van techniek in dienst van de ambitie van haar klanten. Samen met het team van CRE8 hebben we de positionering en branding ontwikkeld, dat staat voor het tastbaar maken van de ontastbare ambities van klanten: printing ambitions.
De 10 jaar oude positionering en brand identity van CRE8 focust zich op 'design'. Het bedrijf levert geen standaard werk en heeft zich gespecialiseerd in complexe projecten, op bijzondere materialen zoals glas en plexiglas. Dit principe hebben wij als uitgangspunt genomen, voor de complete rebranding van CRE8.
sectoren
diensten
sectoren
diensten
Waarmee kunnen we jullie helpen?
We horen graag wat jullie uitdaging is. Neem contact op via het contactformulier of bel ons op 053 303 3079.