Ontwerp betere services en ervaringen en maak de merkbelofte waar voor medewerkers en klanten.

lees verder
Medewerkers van INC in gesprek

hoe we werken

Een onderscheidende merkstrategie zorgt voor een betere klantervaring wanneer deze in lijn is met het beleid en waar gemaakt kan worden door de medewerkers. Voor ieder merk en organisatie zijn dit grote uitdagingen. Onze strategen en ontwerpers vormen samen met jullie organisatie een team om hiermee aan de slag te gaan. Ons team werkt volgens de design thinking methode aan branding en service design uitdagingen. Hierbij gebruiken we de kracht van beeld, maken we het menselijk en vernieuwen we vanuit de kern.

Infographic over werkwijze INC

waarmee we helpen

Service design

Kruip in de huid van de klant en ontwerp nieuwe of verbeterde services en ervaringen.

over deze dienst
Service blueprint

Maak inzichtelijk hoe de (nieuwe) klantervaring tot stand komt en maak het deelbaar.

over deze dienst
User Experience (UX) design

Optimaliseer de (digitale) gebruikerservaring en sluit aan bij de verwachtingen en wensen van gebruikers.

over deze dienst
Customer journey mapping

Maak een visuele weergave van alle interacties en verbeter de ervaring die een klant met jullie heeft.

over deze dienst
No items found.

ontdek meer diensten

Door te onderzoeken, te ontwerpen en samen te werken helpen wij organisaties en merken vorm te geven aan vernieuwing. Een helder, relevant en geïntegreerd verhaal helpt hierbij. Het leidt tot betere samenwerkingen, betrokken medewerkers en een duurzaam concurrentievoordeel. Met Branding en Service Design helpen wij organisaties al meer dan 10 jaar deze doelen te bereiken.

merkstrategie

Vorm een relevante strategie en bepaal een onderscheidende positie en aanbod in de markt, die ook bij de identiteit van de organisatie past.

over deze dienst

merkontwerp

Het visualiseren van de strategie of een nieuw concept om het tastbaar te maken en te laten beleven door klanten en medewerkers.

over deze dienst

merkregie

Het implementeren en activeren van een strategie door het ontwikkelen van communicatie en bijbehorende middelen.

over deze dienst

service design

Ontwerp betere klantervaringen door klantprocessen inzichtelijk te maken en klantcontactmomenten te optimaliseren.

over deze dienst
WhatsApp