Een nieuwe marktbenadering om sales verbindingen naar een hoger level te brengen.

lees verder

Van een onzichtbare markt naar concrete verbindingen

Hoe kunnen we onszelf positioneren in een markt waarbij willekeurigheid en ontijdigheid de grootste uitdagingen zijn?

De rebranding van Saleshelden maakt het onzichtbare zichtbaar. De nieuwe merkstrategie van Saleshelden is gebaseerd op hun drive om resultaat te halen binnen een vaak ongrijpbare markt. Een markt waarin prestaties en deals vaak belangrijker worden gemaakt, dan partnerships en echte verbindingen. Zij geloven juist dat het beste resultaat behaald wordt door dit laatste. Hoe kunnen we dit in de markt zetten en Saleshelden positioneren als een verbindende factor?

Een herkenbaar, onderscheidend en aangescherpt merk voor Saleshelden.

Working connections

Samen hebben we de nieuwe merkbelofte geformuleerd: working connections. Sales en resultaat zijn sterk met elkaar verbonden. Een klant heeft maar een bepaalde hoeveelheid geduld op te brengen en wil waar voor zijn of haar geld. In een wereld waar men continu aanbiedingen krijgt is het steeds moeilijker om aandacht en verbinding te krijgen. Om dit waar te maken hebben we een unieke toolbox gecreëerd waarmee sales met resultaat verbonden wordt.

Tekst kan hier ook nog ja
"Met behulp van de unieke Saleshelden toolbox verbinden we sales met resultaat. Zelfs wanneer je opereert in een ongrijpbare markt, waarin prestaties en deals vaak belangrijker worden gemaakt dan echte verbindingen. Wij als Saleshelden leveren werkende verbindingen.
Saleshelden - working connections

sectoren

diensten

Merkidentiteit
,
Positionering
,
User Experience (UX) design
,
Internal branding
,
Merkstrategie
,
"Met behulp van de unieke Saleshelden toolbox verbinden we sales met resultaat. Zelfs wanneer je opereert in een ongrijpbare markt, waarin prestaties en deals vaak belangrijker worden gemaakt dan echte verbindingen. Wij als Saleshelden leveren werkende verbindingen.

sectoren

diensten

Merkidentiteit
,
Positionering
,
User Experience (UX) design
,
Internal branding
,
Merkstrategie
,

Waarmee kunnen we jullie helpen?

We horen graag wat jullie uitdaging is. Neem contact op via het contactformulier of bel ons op 053 303 3079.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

uitgelichte cases

alle cases
Dokter Koel

Een nieuw merk voor de leukste webshop in bedrijfskoelingen

bekijk deze case
Bakkerij Fuite

Op weg naar de duurzaamste bakkerij ter wereld

bekijk deze case
AVIA Weghorst

Van kolenboer naar duurzame transitiepartner

bekijk deze case

Lees meer

No items found.
No items found.