Sterke merken weten waar ze voor staan. De merkidentiteit omvat alle drijfveren die bepalen wie het merk is, waar het naartoe wil en wat het betekent. Daar kan vervolgens doelgericht aan gebouwd worden.

Zijn onderstaande vragen herkenbaar?

  1. Wij vinden het moeilijk de essentie of het DNA van ons merk uit te dragen.
  2. Wij kunnen ons bedrijf / product of dienst niet in enkele woorden uitleggen.
  3. Het lukt niet om vast te leggen waar we als organisatie naartoe willen.
  4. We willen de koers van ons bedrijf vertalen naar een inspirerende en begrijpelijke identiteit.

Maar waar te beginnen?

Daar gaat INC bij helpen. Tijdens onze vrijblijvende merkscan ontvangen jullie een gericht actieplan om de organisatie onderscheidend te maken. Hierbij passeren de volgende vragen de revue:

  1. Zijn uitdagingen op te lossen met de bestaande strategie
  2. Waar willen we naartoe met het merk
  3. Past de huidige uitstraling bij het merk

Wat doen we tijdens de vrijblijvende merkscan:

Voorbereiding: Wij onderzoeken online of wij jullie merk begrijpen. Wat roept het bij ons op? Snappen wij waar jullie voor staan? Zien wij onderscheidende factoren?

Kennismaking & merkscan: We zijn benieuwd naar de mens(en) achter het merk en leren jullie graag kennen, al pratende filteren wij de wensen en behoeften uit waar we mee aan de slag kunnen.


Uitwerking & advies: We werken de bevindingen van de merkscan uit in een duidelijk format, zodat duidelijk is welke stappen er moeten worden gezet om jullie merk te vernieuwen.

Sander

Plan jouw sessie met Sander

Cases

Grid to great
Grid to great

Een merklancering die de energietransitie een impuls geeft

bekijk deze case
SST Software
SST Software

Een nieuwe merkidentiteit voor SST Software

bekijk deze case
Aqqo
Aqqo

De digitale deur ontgrendeld voor Aqqo verhuursoftware

bekijk deze case

Collega's INC in de keuken
Collega's van INC aan het overleggen
Collega's van INC aan het werk
Collega's INC maken een praatje
Keuken van INC
Medewerkers van INC tijdens een brainstorm sessie

Stel jouw vraag

Bedankt voor je bericht!

Je hoort zo snel mogelijk van ons.

Oops! Something went wrong while submitting the form.