Mobiliteit verandert sneller dan organisaties kunnen meebewegen
.avif)
De ontwikkelingen
De mobiliteitssector dwingt organisaties tot lastige keuzes
De sector verandert sneller dan veel organisaties kunnen bijbenen. Elektrificatie vraagt grote investeringen. Deelmobiliteit verandert traditionele verdienmodellen. Nieuwe regelgeving stelt andere eisen aan aanbod, dienstverlening en samenwerking.
Tegelijk verwachten klanten oplossingen die flexibel, duurzaam en betrouwbaar zijn. Deze combinatie van druk en onzekerheid vraagt om richting, scherpte en een verhaal dat mensen meeneemt in verandering.
Elktrificatie
De overstap naar elektrisch rijden vraagt om nieuwe keuzes in aanbod en operatie.
Deelmobiliteit
Mensen kiezen vaker voor flexibiliteit, wat invloed heeft op vraag en inkomsten.
Regelgeving
Nieuwe normen vragen om snelle veranderingen binnen de organisatie.
Onze visie
Samen brengen we helderheid in een markt die in beweging blijft
Bij INC helpen we mobiliteitsorganisaties om richting te vinden in een sector die voortdurend verandert. We werken inclusief, samen met de mensen die de verandering moeten dragen. Door strategie te verbinden aan ontwerp en verbeelding maken we nieuwe keuzes begrijpelijk, uitvoerbaar en herkenbaar voor medewerkers, klanten en partners.
Of het nu gaat om een nieuwe waardepropositie, een stevige positionering, een toekomstbestendig merk of het verbeelden van nieuwe diensten. We helpen organisaties de juiste besluiten te nemen en deze ook overtuigend zichtbaar te maken.
Plan een gesprek met Sander
Wil je verder praten over wat deze transitie betekent voor jullie organisatie? Plan een gesprek, dan onderzoeken we samen welke keuzes nodig zijn om vooruit te blijven bewegen.

Stad Up: een stappenplan voor nieuwe mobiliteit
Hier komt de uitdaging tekst
Hier komt de resultaat tekst
Vragen die we vaak krijgen over deze sector
INC is ooit gestart als een reclamebureau, Grundel Reclame. In 2010 besloten we het roer om te gooien, omdat traditionele reclame niet meer voldeed. We zagen dat bedrijven teveel loze beloften maakten, die niet waargemaakt konden worden. Wij willen het anders aanpakken: beloftes nakomen en een consistente merkidentiteit creëren voor organisatie, medewerkers en klanten.
We werken voor verschillende type organisatie, van MKB'er tot corporate, van mobiliteit tot schoonmaak. We horen graag jouw specifieke uitdaging, er is altijd wel een project te vinden die raakvlakken heeft, we delen deze graag met je.
Voor elk project bespreken we vooraf de aanpak en tijdsduur. We werken altijd samen met een werkgroep van de klant, waarvan we de samenstelling vooraf samen bepalen. Samen met dit team pakken we het vraagstuk aan. Een branding traject duurt doorgaans 3 maanden, maar vaak ontstaat er behoefte aan langere ondersteuning, zoals het eerste jaar na de lancering of als externe ontwerpafdeling op de lange termijn.
Ons team bestaat uit strategen en ontwerpers die samenwerken in de projecten. Strategen hebben een achtergrond in o.a. bedrijfskunde, commerciële economie en branding. Ontwerpers werden steeds vaker betrokken bij strategische vraagstukken vanwege de onvoorspelbare veranderingen in concurrentie, klantbehoeften en technologie. Ontwerpers zijn gewend aan onzekerheid en weten dit om te zetten in creatieve en innovatieve oplossingen.
We vernieuwen altijd vanuit de kern. Dit betekent dat we goed kijken naar wat er al is, en welke visie of doelen daaraan ten grondslag liggen. We vormen in het proces altijd een werkgroep van collega's binnen jouw organisatie. Samen bepalen we welke collega's in deze werkgroep vertegenwoordigd zijn. Zo weten we zeker dat het proces en de uitkomst van het project aansluit bij de bedrijfdoelen, en deze zelfs kan gaan versterken.

