Non-Profits
Want de samenleving heeft jullie nodig

Word relevant voor de wereld van morgen

Non-profitorganisaties zien dat hun positie verandert. De betrokkenheid van donateurs neemt af. Digitale wervingscampagnes leveren minder op. Tegelijk verandert de manier waarop mensen zich willen verbinden aan een organisatie.

Bij INC helpen we organisaties om vorm te geven aan vernieuwing. We doen dat op een inclusieve manier: samen met jullie organisatie werken we aan de uitgangspunten voor een merk dat richting geeft, aansluit bij jullie missie en past bij de mensen voor wie jullie het doen.

We horen van organisaties steeds vaker dezelfde uitdagingen:

  1. Het aantal donateurs daalt, nieuwe werving levert te weinig op
  2. Het is moeilijk om in duidelijke taal uit te leggen waar de organisatie voor staat
  3. De uitstraling sluit niet meer aan bij wat jullie doen en betekenen
  4. Er is behoefte aan een heldere koers die richting geeft

In plaats van losse oplossingen, vraagt dit om samenhang en een stevige strategische basis.

Wij werken met organisaties die geloven dat het anders kan

Non-profits, stichtingen tot onderwijs. Wij werken voor organisaties die willen vernieuwen. Samen bepalen we wat de beste manier is om samen te werken en vorm te geven aan vernieuwing. Ben jij iemand die gelooft dat het anders kan? Dan komen we graag met jou in contact.

Sander

Stel jouw vraag aan Sander

Non-Profits cases

Baan twente

Een nieuwe propositie voor deelmobiliteit

bekijk deze case
Forsyn

Regisseur in de energietransitie

bekijk deze case
Stad Up

Een nieuw deelvervoer concept om verkeersdrukte in de stad te verminderen

bekijk deze case

In interactieve sessies brengen we in kaart wat jullie drijft, waar jullie naartoe willen en wat jullie betekenen voor anderen. Op basis daarvan ontwikkelen we:

  1. Een merkstrategie die duidelijk maakt waar jullie voor staan
  2. Een waardepropositie die aansluit bij de behoeften van jullie doelgroep
  3. Een positionering die richting geeft aan keuzes en communicatie
  4. Een visuele identiteit die laat zien waar jullie voor staan

Wat het oplevert

  1. Een helder beeld van de organisatie
  2. Een merk waar mensen zich aan willen verbinden
  3. Communicatie die voortkomt uit de kern van de organisatie
  4. Richting bij het maken van strategische keuzes

INC staat voor
inclusief

Inclusiviteit staat voor de manier waarop we samen werken. Wij werken als team samen met onze klanten en betrekken de mensen voor wie wij het maken. Zo maken we vernieuwing tastbaar, waardoor je mensen mee kan nemen. Echt kan kijken of iets ze raakt. Hoe ze denken. Hoe ze iets ervaren of gebruiken. Wat we ook maken, wij maken het menselijk.

Collega's INC in de keuken
Collega's van INC aan het overleggen
Collega's van INC aan het werk
Collega's INC maken een praatje
Keuken van INC
Medewerkers van INC tijdens een brainstorm sessie

Neem contact op

Bedankt voor je bericht!

Je hoort zo snel mogelijk van ons.

Oops! Something went wrong while submitting the form.
WhatsApp