
Word relevant voor de wereld van morgen
Non-profitorganisaties zien dat hun positie verandert. De betrokkenheid van donateurs neemt af. Digitale wervingscampagnes leveren minder op. Tegelijk verandert de manier waarop mensen zich willen verbinden aan een organisatie.
Bij INC helpen we organisaties om vorm te geven aan vernieuwing. We doen dat op een inclusieve manier: samen met jullie organisatie werken we aan de uitgangspunten voor een merk dat richting geeft, aansluit bij jullie missie en past bij de mensen voor wie jullie het doen.
We horen van organisaties steeds vaker dezelfde uitdagingen:
- Het aantal donateurs daalt, nieuwe werving levert te weinig op
- Het is moeilijk om in duidelijke taal uit te leggen waar de organisatie voor staat
- De uitstraling sluit niet meer aan bij wat jullie doen en betekenen
- Er is behoefte aan een heldere koers die richting geeft
In plaats van losse oplossingen, vraagt dit om samenhang en een stevige strategische basis.
Wij werken met organisaties die geloven dat het anders kan
Non-profits, stichtingen tot onderwijs. Wij werken voor organisaties die willen vernieuwen. Samen bepalen we wat de beste manier is om samen te werken en vorm te geven aan vernieuwing. Ben jij iemand die gelooft dat het anders kan? Dan komen we graag met jou in contact.

In interactieve sessies brengen we in kaart wat jullie drijft, waar jullie naartoe willen en wat jullie betekenen voor anderen. Op basis daarvan ontwikkelen we:
- Een merkstrategie die duidelijk maakt waar jullie voor staan
- Een waardepropositie die aansluit bij de behoeften van jullie doelgroep
- Een positionering die richting geeft aan keuzes en communicatie
- Een visuele identiteit die laat zien waar jullie voor staan
Wat het oplevert
- Een helder beeld van de organisatie
- Een merk waar mensen zich aan willen verbinden
- Communicatie die voortkomt uit de kern van de organisatie
- Richting bij het maken van strategische keuzes
INC staat voor
inclusief
Inclusiviteit staat voor de manier waarop we samen werken. Wij werken als team samen met onze klanten en betrekken de mensen voor wie wij het maken. Zo maken we vernieuwing tastbaar, waardoor je mensen mee kan nemen. Echt kan kijken of iets ze raakt. Hoe ze denken. Hoe ze iets ervaren of gebruiken. Wat we ook maken, wij maken het menselijk.