Onderwijs & Cultuur
Digitalisering, duurzaamheid, inclusie en veranderende financieringsmodellen dwingen organisaties om opnieuw naar hun positie en toekomstbestendigheid te kijken. Hoe blijft een organisatie relevant in deze nieuwe realiteit?

De wereld van onderwijs en cultuur verandert razendsnel.

Onderwijs en cultuur in transitie

Of het nu gaat om een onderwijsinstelling of een culturele organisatie, de uitdagingen stapelen zich op. Structurele veranderingen vragen om doordachte strategische keuzes:

Digitale transformatie – Hoe wordt AI en digitalisering toegepast zonder de menselijke maat te verliezen?

Financiële druk – Hoe wordt een sterk merk en waardepropositie opgebouwd in een sector waarin subsidies onder druk staan?

Inclusie en diversiteit – Hoe sluit het aanbod en de organisatie aan bij een brede en diverse doelgroep?

Toekomstgericht werken – Hoe blijft een instelling relevant in een veranderende maatschappij?

Bij INC worden onderwijs- en cultuurorganisaties ondersteund in het vormgeven van vernieuwing. Samen wordt gewerkt aan een strategisch fundament en een sterke merkpositionering, zodat niet alleen wordt ingespeeld op verandering, maar deze ook kan worden geleid.

Voor organisaties die geloven in een andere aanpak

Van scholen en universiteiten tot musea, theaters en culturele instellingen: INC werkt samen met organisaties die vooruit willen. Door samenwerking wordt een merk opgebouwd dat klaar is voor de toekomst.

Sander

Stel jouw vraag aan Sander

Onderwijs & Cultuur cases

Baan twente

Een nieuwe propositie voor deelmobiliteit

bekijk deze case
Het Stedelijk

Een nieuwe merkstrategie om onderwijs beter te verbinden

bekijk deze case

Wat INC doet:

Een onderscheidende merkstrategie is cruciaal in een sector waarin het speelveld continu verandert. Studenten, bezoekers en partners verwachten een heldere visie en duurzame samenwerking. Samen wordt verandering omgezet in kansen.

Ondersteuning bij:

Het ontwikkelen van een scherpe merkstrategie die aansluit bij de veranderende sector.

Het waarmaken van de merkbelofte voor medewerkers, studenten en publiek.

Het realiseren van een duidelijke positionering, zodat helder is waar de organisatie voor staat.

Het implementeren van nieuwe ideeën die bijdragen aan een betere toekomst.

Het resultaat

Een onderscheidend en herkenbaar merk dat toekomstbestendig is.

Een organisatie die voorbereid is op digitale, politieke en maatschappelijke veranderingen.

Studenten en bezoekers die zich verbinden aan de visie en missie.

Een sterke positie in een sector waarin concurrentie en samenwerking hand in hand gaan.

INC staat voor
inclusief

Inclusiviteit staat voor de manier waarop we samen werken. Wij werken als team samen met onze klanten en betrekken de mensen voor wie wij het maken. Zo maken we vernieuwing tastbaar, waardoor je mensen mee kan nemen. Echt kan kijken of iets ze raakt. Hoe ze denken. Hoe ze iets ervaren of gebruiken. Wat we ook maken, wij maken het menselijk.

Collega's INC in de keuken
Collega's van INC aan het overleggen
Collega's van INC aan het werk
Collega's INC maken een praatje
Keuken van INC
Medewerkers van INC tijdens een brainstorm sessie

Neem contact op

Bedankt voor je bericht!

Je hoort zo snel mogelijk van ons.

Oops! Something went wrong while submitting the form.
WhatsApp