Een nieuwe generatie familiebedrijven
Is jullie familiebedrijf klaar voor de volgende generatie?
Familiebedrijven hebben een unieke kracht: ze denken en handelen vanuit een langetermijnvisie. De overdracht aan een nieuwe generatie kan uitdagend zijn, maar biedt ook kansen voor vernieuwing. De visie van de volgende generatie kan het bedrijf nieuwe perspectieven bieden. Deze overgang vraagt om aanpassing en flexibiliteit, maar het vermogen van familiebedrijven om zich aan te passen en in te spelen op veranderingen maakt ze zo bijzonder en bestendig.
- Sluit jouw bedrijfsvisie aan bij de ambities van de volgende generatie?
- Zijn jullie in staat om te vernieuwen en aan te passen aan de veranderende tijdgeest?
- Is de koers van jullie organisatie duidelijk voor de markt en jullie medewerkers?
Wij werken met familiebedrijven die geloven dat het anders kan
Van MKB'er tot corporate, van dienstverlener tot productiebedrijf, wij werken met familiebedrijven die willen vernieuwen. Samen gaan we aan de slag om de identiteit van jouw bedrijf te definiëren, als basis voor het bepalen van een nieuwe koers en richting. Ben jij een gedreven ondernemer die gelooft dat er ruimte is voor vernieuwing? Dan komen we graag met jou in contact.
Wat we doen
Voor een familiebedrijf is een duidelijke merkstrategie essentieel om richting te geven aan de toekomst. De nieuwe generatie heeft mogelijk een andere visie en ambitie. Wij zien verandering als een kans voor jouw onderneming.
INC kan jullie helpen bij:
- Het ontwikkelen van een nieuwe of aangescherpte merkstrategie die aansluit bij de identiteit van jullie bedrijf.
- Definiëren van een koers voor het bedrijf die gedragen wordt door de familieleden.
- Het waarmaken van de merkbelofte voor zowel medewerkers als klanten.
- Het creëren van een consistente merkbeleving, waardoor klanten jouw bedrijf blijven herkennen.
- Het ontwikkelen van nieuwe ideeën die bijdragen aan een betere wereld.
Dit levert het jullie op:
- Een duidelijke merkidentiteit, met een missie, visie en ambitie als kompas voor beslissingen.
- Een onderscheidend en herkenbaar familiebedrijf met een duidelijke identiteit.
- Klanten die langdurige relaties aangaan.
- Een organisatie die in staat is zich aan te passen aan de nieuwe tijdgeest.
- Een familiebedrijf dat klaar is voor de toekomst.
INC staat voor
inclusief
Inclusiviteit staat voor de manier waarop we samen werken. Wij werken als team samen met onze klanten en betrekken de mensen voor wie wij het maken. Zo maken we vernieuwing tastbaar, waardoor je mensen mee kan nemen. Echt kan kijken of iets ze raakt. Hoe ze denken. Hoe ze iets ervaren of gebruiken. Wat we ook maken, wij maken het menselijk.