Van kolenboer naar duurzame transitiepartner

lees verder

Talent voor transitie

Door de opkomst van nieuwe energiebronnen, heeft Avia Weghorst zich als familiebedrijf meerdere malen getransformeerd. Van kolen en turf naar verwarmingsbrandstof tot vloeibare motorbrandstoffen.

De uitdaging voor AVIA Weghorst ligt niet zozeer bij hoe ze mee kunnen komen in alle transities, dit doen ze namelijk al van oudsher en hier ligt dan ook hun kracht. Wel zochten ze naar de juiste manier om hun brede aanbod in de markt te zetten en zichtbaar te maken. AVIA Weghorst wil klanten ondersteunen in hun energietransitie. Dit betekent dat ze verder gaan dan enkel het verkopen van brandstof en smeermiddelen. Met kennis en kunde over diverse energiebronnen, willen zij ondernemingen stapsgewijs in transitie brengen.

"Elke onderneming moet mee in de energietransitie, echter is de realiteit dat er niet vanaf vandaag op morgen overgestapt kan worden op groene energievormen. Avia Weghorst begeleid klanten stapsgewijs bij het in gang zetten van hun energietransitie. In een nieuw model komen de energiebehoefte en alternatieve energiebronnen samen en kunnen klanten stappen maken naar een schone en energierijke toekomst."


Welkom vooruit

Met dit als doel hebben we samen met hen de nieuwe merkbelofte geformuleerd: "welkom vooruit". Met de transformatie die AVIA Weghorst afgelopen jaren maakt, hoort ook een passende uitstraling. Samen zijn we tot een vernieuwde uitstraling gekomen dat past bij 'welkom vooruit' en de brede doelgroep aantrekt.

sectoren

Mobiliteit

diensten

Merkidentiteit
,
Positionering
,
Waardepropositie
,
Merkactivatie
,
Brand management
,

sectoren

Mobiliteit

diensten

Merkidentiteit
,
Positionering
,
Waardepropositie
,
Merkactivatie
,
Brand management
,

Waarmee kunnen we jullie helpen?

We horen graag wat jullie uitdaging is. Neem contact op via het contactformulier of bel ons op 053 303 3079.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

uitgelichte cases

alle cases
Dijkhuis

Van traditioneel bouwbedrijf naar bouwbiologische aannemer

bekijk deze case
Dokter Koel

Een nieuw merk voor de leukste webshop in bedrijfskoelingen

bekijk deze case
Bakkerij Fuite

Op weg naar de duurzaamste bakkerij ter wereld

bekijk deze case

Lees meer

De toekomst van hoe we bewegen
blog

De toekomst van: hoe we bewegen

lees dit artikel
4 voorbeelden van een goede propositie en positionering
blog

4 voorbeelden van een goede propositie en positionering

lees dit artikel
Het verhaal van INC: nooit af
blog

Het verhaal van INC: nooit af

lees dit artikel
HUSH

Een nieuw tankstation merk voor betere momenten onderweg

bekijk deze case
Stad Up

Een nieuw deelvervoer concept om verkeersdrukte in de stad te verminderen

bekijk deze case
Powering Mobility

Een merkidentiteit voor een conferentie over duurzame mobiliteit en energie

bekijk deze case